FAQ

Veelgestelde Vragen

Vind hier het antwoord op al je vragen.

Verzending & Levering

De gemiddelde levertijd voor Thermoz ligt tussen de 1 en 2 werkdagen. Mocht het onverhoopt langer duren dan 4 dagen, dan lichten we jou daarover in!

Op deze pagina vind je alles over onze verzend- en retourkosten.

Bij elke stap in het verzendproces word jij betrokken. Via de mail of SMS houden we jou continu op de hoogte van de genomen stappen. Je kunt dus altijd zien waar jouw pakketje is. Ook onderweg, dankzij de Track & Trace link.

Ja, dit is een van de opties bij het afrekenen. Deze optie is in te lichten na het invullen van jouw gegevens.

Normalerwijs is het niet mogelijk om jouw adres te wijzigen tijdens de verzending. We werken met verschillende koeriersdiensten en er zijn continu wijzigingen binnen deze kwestie. Wil jij jouw bestelling laten bezorgen op een ander adres? Kijk dan in de ontvangen mail van de koeriersdienst en/of de Track & Trace link of dit mogelijk is.

Wanneer je niet thuis bent voor het in ontvangst nemen van je bestelling krijg je een notificatie. Deze notificatie vertelt jou ook wat er met het pakket gebeurt.

Opties zijn:

- Het pakket is achter gelaten bij de buren.

- De koeriesdienst heeft het pakket naar een ophaalpunt gebracht.

- Het pakket wordt de volgende dag bezorgd.

Deze acties zijn buiten de controle van Thermoz.nl.

Neem contact op via de mail met info@thermoz.nl. Wij helpen je zo snel mogelijk om het op te lossen.

Leg in de mail uit welk artikel je mist, wat jij denkt dat er fout is gegaan en vergeet vooral niet je bestelnummer achter te laten. Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het voltooien van je bestelling.

Neem contact op via de mail met info@thermoz.nl . Wij helpen je zo snel mogelijk om het op te lossen.

Leg in de mail uit wat de situatie is, wat jij denkt dat er fout is gegaan en vergeet vooral niet je bestelnummer achter te laten. Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het voltooiien van je bestelling.

Soms combineren we meerdere bestellingen in één pakket. Waarom wij dit doen? Zo leveren we op een zo milieuvriendelijke manier jouw bestelling(en) bij je thuis!

Retourneren & Terugbetaling

Wat jammer dat je het product retour wil sturen. Stuur ons eerst een e-mail met de reden en verzend het pakket naar ons adres.

Nautilusstraat 6, 7821 AH Emmen, Nederland

Let op, retourkosten zijn voor eigen rekening. Mocht je je retour niet hebben aangemeld, zijn bijkomende kosten voor rekening van de consument.

Ja, voor een volledig overzicht van de verzendkosten verwijzen we u naar de volgende pagina:

Verzendbeleid

Voor het retourbeleid verwijzen we u naar deze pagina:

Retourbeleid

Dat is niet fijn om te horen. Gaat het om een productiefout, dan heeft Stanley de Built For Life garantie. Dat betekend dat je een nieuw artikel krijgt. Ligt ons in via de mail (info@thermoz.nl) en stuur hierbij foto's waarin het probleem duidelijk wordt.

Is tijdens de verzending het product beschadigt, dan vragen we jou om ons in te lichten hierover op info@thermoz.nl . Doe dit met foto's en omschrijving. Wij nemen dan contact op met de koeriersdienst om tot een oplossing te komen. In de tussentijd ontvangt u een nieuw product.

Mocht u zelf het product hebben beschadigd of iets kwijt zijn? We hebben een selectie aan reserve materialen voor bijna alle artikelen in onze shop.

Jouw retourbestelling moet eerst verwerkt worden. We kijken of alles klopt. Klopt het? Dan boeken we jouw geld direct terug. Let op, het retourproces kan meer dan 10 dagen duren. We doen er alles aan u zo snel mogelijk terug te betalen.

Bij het inleveren van jouw retourzending bij een pakketpunt krijg je een Track & Trace code/link mee. Via de Track & Trace houd je exact in de gaten in welk proces jouw retourzending zich bevindt.

Ja, dat kan. Dat prefereren we zelfs! Let er wel op dat er binnen 14 dagen geretourneerd moet worden. Dat geldt dus voor beide bestellingen.

Bestelinformatie

Het kan enkele minuten duren voordat de bevestigingsmail wordt ontvangen. Het kan ook zijn dat je spam-filter in jouw mail onze bevestigingsmail tegenhoudt. Bekijk daarom je spamfolder in je mail of deze daar te vinden is.

Kom je er nog niet uit? Is de bevestigingsmail na een tijdje nog steeds nergens te vinden? Neem contact met ons op via info@thermoz.nl . Wij kunnen jou een update geven over de stand van zaken.

Wanneer jouw bestelling geannuleerd is kan dit verschillende redenen hebben. Wij vermelden dit bij de annuleringsmail.

Veel voorkomende redenen zijn voorraadfouten of een fout tijdens het verpakken.

Heb je hierover vragen? Neem vooral contact op via de mail.

info@thermoz.nl

Garantie

Stanley PMI garandeerd dat hun producten voor het leven gebouwd zijn. Dat betekent dat je er je hele leven mee zou moeten kunnen doen en ze niet mogen falen. De producten zijn dan ook lekvrij.

Kortingsbonnen

Wanneer uw cadeaubon niet werkt vragen we u het volgende na te gaan:

- Is de cadeaubon nog geldig?

- Is de code goed ingevoerd? (Let op, hoofdlettergevoelig!!!)

- Is de cadeaubon in te wisselen bij Stanleyshop?

Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, dan vragen we u contact op te nemen met ons team.

Nee, Thermoz accepteert geen VVV-bonnen.

Contact met Thermoz

Stel hier je vraag.

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.